انتخاب


غمکده ی میلاد

در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم / شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم / تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان / من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم .


درگیر رویای توام . منو دوباره خواب کن

دنیا اگه تنهام گذاشت . تو منو انتخاب کن

باور نمی کنم ولی . انگار غرور من شکست

اگه دلت میخواد بری . اصرار من بی فایدست

خواستم بهت چیزی نگم . تا با چشام خواهش کنم

بستم به روت درارو . تا احساس آرامش کنم

دلت از آرزوی من . انگار که بی خبر نبود

حتی تو تصمیمای من . چشمات بی اثر نبود



نظرات شما عزیزان:

roya
ساعت11:26---13 مرداد 1391
سلام داداش گلم وب سایت عالیی داری خیلی معرکست این همه گل تقدیم زحمات خوشگلی که کشیدی ازطرف رویا

ghasem
ساعت7:46---25 تير 1391
سلام دوست من شماهم وبلاگ قشنگی دارید من شما رو لینک میکنم پس شماهم منو لینک کن راستی بیا تو وبم عضو شو اگه خواستی منم عضو میشم پس فعلا

sahar
ساعت21:43---23 تير 1391
سلام دادا
خوفیییییی؟
دادا وب خیلی خوبی داری
اینک کردمت و منتظرما بلینکی منو
فداتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 23 تير 1391برچسب:,ساعت 20:53 توسط میلاد رشیدیان | |


Power By: LoxBlog.Com