قلب


غمکده ی میلاد

در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم / شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم / تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان / من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم .

 

 

 

قلب .......ق......قدرتش ل.......لمس.......ب......بدنت است

 

پس قلب قدرتش لمس بدنت است براستی اگر کسی از ته

 

قلب به آدمی محبت کند انگار بدنت را لمس نمود 

                                                   نویسنده ف. فتحی



نظرات شما عزیزان:

نیلما
ساعت18:19---25 تير 1391
سلااااااااااام میلاد
نمیگم قشنگ بود چون به دلتنگی ها و غم یه نفر نمیشه گفت قشنگ اما به جاش برات آرزو میکنم زندگیت پر از زیبایی بشه.
موفق باشی
((گمم نکن...در گوشه ای از حافظه ات آرام می نشینم،فقط بگذار بمانم...))


امیر اعظم
ساعت18:11---25 تير 1391
بدن به قلب زنده است و من به تو
تو قلب منی
بدنم خانه تو


الهام
ساعت14:17---25 تير 1391
سلام قشنگ بود
مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت 13:33 توسط میلاد رشیدیان | |


Power By: LoxBlog.Com