بغض


غمکده ی میلاد

در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم / شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم / تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان / من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم .

 وقتی از دستت دادم خیلی ناراحت بو دم ولی یهو کسایی خودشون رو بهم نشون دادن

تا دلم گرفت بغض اومد سراغم تا آروم کنه منو وقتی نتونست اشک اومد 

وقتی نتونست دیگه تر کم کرد اشک چشمم

تا وقتی ناله های من ه گوش خدا رسید ولی نمیدونم چرا جوابی از سمتش برام نمیاد 

یعنی داره امتحانم می کنه ؟ بغ و اشک و غصه همیشه همدم تنهاییم شدن 

بغض تنهایی کسی بود که وقتی فهمید دلم گرفته ترکم نکرد خیلی هم دوستش دارم 

اون کسی هست که با من همیشه می مونه و موقع دردام ترکم نمی کنه



نظرات شما عزیزان:

ارتمیس
ساعت3:14---12 شهريور 1391
هی خدا ازبس درباره عشق و گریه نوشتی دلم گرفت ترو خدا یکم بهمون امید بده میلاد جون ممنونت میشم.

nasrin
ساعت3:25---13 مرداد 1391

´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶ ´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´ ¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´ ¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶ ¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶ ¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶ ´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶ ´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ ´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´ ´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´ ´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶ ´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶ ´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶ ´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´ ´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´


سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری
به منم سربزن نظریادت نره منتظرتما


Mohsen
ساعت16:02---29 تير 1391
برآنچه گذشت و آنچه شكست حسرت نخور، زندگي اگر زيبا بود با گريه شروع نمي شد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,ساعت 15:46 توسط میلاد رشیدیان | |


Power By: LoxBlog.Com