خیانت


غمکده ی میلاد

در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم / شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم / تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان / من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم .

عشق چیز مسخره ای شده

مجنون زمان ما مرد و لیلی خیلی راحت داره زندگی میکنه

خیانت...

ریشه ی عشق رو سوزونده

گذشت تنها راه برای موندنت با عشقت شده

خیلی جالبه نه؟

مجنون دلم برات میسوزه خیلی زود فریب خوردی

مجنون برو که هم دنیات رو باختی و هم آخرت رو

مجنون حالا بیا ببین لیلی که براش مردی کجاست ببین بی تو خم به ابروش اومده؟

مجنون ببین لیلی هرروز یه مجنون پیدا می کنه

ولی نگران نباش خدا یه روز جوابش رو میده

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,ساعت 22:21 توسط میلاد رشیدیان | |


Power By: LoxBlog.Com