فرشته


غمکده ی میلاد

در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم / شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم / تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان / من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم .

من به فرشته های زمینی اعتقاد دارم همونایی که فقط زمان شادی دور و برت نیستن

فرشته ای که هر وقت سختی می کشم آرومم می کنه و از دردا نجاتم میدم

هر وقت باهاش حرف میزنم امید پیدا می کنم برا زندگی

فرشته ای بی گناه با قلبی مهربان
                                                                     خدایا شکر بابت این نعمت



نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت15:50---19 مرداد 1391
▀█▀░░░▀█▀░▀█▀░▀█▀░░▀ █▀▀▀▀█​░ ░█░░░░░█░░░█░▄▀░░░░░ █░░░░░​░ ░█░░░░░█░░░█▀▄░░░░░░ █▄▄▄░░​░ ░█░░░░░█░░░█░░▀▄░░░░ █░░░░░​░ ▄█▄▄█░▄█▄░▄█▄░░▄█▄░▄ █▄▄▄▄█​░

Mohsen
ساعت1:19---18 مرداد 1391
فرشته ها در شب قدر برای آزادی انسانها از دستان شیطان
و بخشش معاصی وبردن آنها به ملکوت مسابقه داده و منتظر ندای بنده های خدا هستند.
مرا دعا کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,ساعت 18:50 توسط میلاد رشیدیان | |


Power By: LoxBlog.Com