غصه


غمکده ی میلاد

در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم / شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم / تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان / من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم .

 

غصه ترکم کن ببین حال خرابم

                                       غصه ترکم کن ببین طاقت ندارم

غصه ای یار قدیمی تو رو با من چکار

                                   غصه میبینی که خنده رفته از عمرم کنار

غصه یک انسان ندارد طاقت این کوه غم 

                                       صبر ایوب ندارم نیست این بار تو کم

گله مندم از تو و این روزگارم

                                       میروم طاقت ماندن را ندارم

غصه از بودن با من میشوی روزی پشیمان

                            همان روزی که با دنیا شکستم عهد و پیمان

 

 



نظرات شما عزیزان:

Mohsen
ساعت23:29---22 مرداد 1391
بسيار عاااااااااااااااااااااالي= DD

negin
ساعت16:42---19 مرداد 1391
خیلی قشنگ نوشتی میلاد گلی افرین عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:,ساعت 16:11 توسط میلاد رشیدیان | |


Power By: LoxBlog.Com